اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جشن عید نوروز بعد از شکست کرونا/مردم به پویش «در خانه بمانیم» پای‌بند باشند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان پیشوا با بیان اینکه جشن ملی عیدنوروز را بعد از شکست ویروس کرونا خواهیم گرفت, گفت: مردم سراسر کشور به پویش در خانه بمانیم پای‌بند باشند.

جشن عید نوروز بعد از شکست کرونا/مردم به پویش «در خانه بمانیم» پای‌بند باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، امیر امینی عصر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: آموزش همگانی و ترویج فرهنگ رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در راستای پیشگیری از کرونا همچنان به عنوان مهمترین اقدام است با مواردی که دستور تعطیلی داده شده و همچنان به اصول بهداشت اجتماعی پایبند نیستند، برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: مردم به شایعات توجه نکنند و اطلاعات لازم در خصوص کرونا را فقط از مجرای شبکه بهداشت و درمان، وزارت بهداشت و رسانه ملی دنبال کنند.

امینی تصریح کرد: قرنطینه خانگی و در خانه ماندن، رعایت اصول بهداشت در خارج از منزل، خرید مایحتاج زندگی به صورت هفتگی، ایجاد محیط آرام و سالم و به دور از استرس در محیط خانه و شستن مکرر دست‌ها با آب و صابون را مهمترین اقدامات شهروندان عزیز در روزهای شیوع کرونا خواهد بود.

وی ادامه داد: جشن نوروز و دید و بازدیدها را پس از شکست کامل کرونا خواهیم گرفت و تا آن زمان پایبند به پویش ملی در خانه بمانیم، خواهیم بود.

انتهای پیام/ح/پ/ث30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول